Wednesday, September 8, 2010

For to uger siden....

... Lå jeg i min seng og lå og vente og drejede mig... Klokken var fire om natten og der var en time til jeg skulle op, køre i lufthavnen og sige farvel til familie og Danmark...
Fik ik sovet meget den nat og vidste ik helt hvad jeg ville komme hen til. Da jeg havde valgt ikke at have alt for store forventninger... men nu ligger jeg i min Amerikanske seng i , USA, på den anden side af jorden, og der er 6 timers forskel, og føler faktisk jeg er helt alene...

Det her vågnede jeg op til i morges - har en vildt flot udsigt fra mit værelse


Har haft en ok dag i skolen idag. Har fået skiftet min American Writters til Reading philosophy.. Den klasse virkede bedre.. Brød mig ik om AW, folk larmede og respekterede slet ikke hinandens holdninger, og råbte og skreg. Læren var vildt sjov, men han skabte en ret ubehalig stemning.. og forstod ikke mange af tingene.
RP er meget bedre, vi skal virkelig tænke over tingene og vi får de sygeste spørgsmål.. Det var Sam den anden udvekslingsstudent der sagde jeg skulle tage det..
Hm der er ik rigtig sket noget vildt ellers i skolen.. Havde en øv dag idag lad os bare sige det sådan - og dem har jeg jo slet ik haft mange af her henne!! hmm :-)..

Fandt så ud af jeg ikke havde kamp idag, der var blevet udvalgt hold. og var heldigvis ikke på. Jeg havde hovedpine og var vildt træt... Synes selv det var godt at jeg ikke havde fodbold idag.
- Men! det var ikke godt. da jeg kom hjem løb tårende ned af mine kinder, tog mig et glas vand. gik op på mit værelse og da klokken var 9 i Danmark var alle jo på facebook. Var så dum at jeg gik på, og alle skrev til mig.. gik på min mail, havde fået mail fra familie derhjemme... Det hele gjorde det bare endnu værre.Jeg græd, og græd, og græd og græd... mit hoved gjorde mere og mere ondt.
Satte Coldplay på, og faldt i søvn grædende.. vågnede op en halvanden time efter og havde det bedre.. men kunne mærke jeg var helt udkørt efter ha grædt så meget..
Ved ikke lige hvad der skete..

Da jeg kom ned, stod min lang tid ventede pakke!!
Jaaaa resten af mit tøj, nogle små ting, sko, taske også havde min søde mor, puttet mit ynglings slik ned i :
Malaco - Truly berries & Truly Sweet and Salty..
Hm, det var rart at få noget dansk slik igen - eftersom jeg æder mig fed i Oreos. NOT GOOD!
Men tak Mor - det var dejligt !



Skal snakke med Nancy imorgen også må vi se hvad dagen imorgen bringer :)...Som jeg hele tiden har sagt så tager jeg en dag af gangen...
Min oldefarmor skrev det her til mig, som fik mig til at tænke:
"Gør aldrig vanskeligheder til problemer "
Hvilket jeg synes var godt ! såå jeg vil ik gøre min hjemve til et problem - jeg vil komme over det her og klarer det her år :-)! alt bliver godt, jeg skal bare vænne mig til det hele.. Det er en stor omvæltning..

Godnat...

ps. Jeg savner rugbrød!! er træt af al det her hvide brød og hvis det ser en smule groft ud, er det fordi de har puttet farvestof i. Det er ikke let at få fat i grovbrød...

Det er her jeg spiller fodbold



Der skal nok komme flere billeder fra skolen, gider bare ik være en underlig udvekslingsstudent der tror skolen er et museum og jeg ligner en turist ...

No comments:

Post a Comment