Sunday, September 12, 2010

Et stort hul i maven.

Idag er det ni år siden tragiden i New York City skete.. jeg har ikke rigtig bemærket det så meget. men det er nok også fordi vi ikke har noget tv. Men da jeg var hjemme hos Rick & Nancy og så tv, viste de en masse ting der skete rundt omkring pga. denne dag....

Da jeg vågnede i morges havde jeg den mest underlige fornemelse i maven og havde hjemve...
Jeg lå lidt i min seng og kiggede rundt. Kom så i tanke om hvad jeg havde drømt om. Jeg havde drømt om min familie og kom i tanke om jeg var vågnet i nat.. 2 gange fordi jeg havde drømt to forskellige ting om min familie derhjemme.. Men ik sådan så jeg vågnede og var ked af det..

Igår modtog jeg en mail fra Lis & Henning min papfarmor og papfarfar - hvor de beskrev godt hvordan det føltes at have hjemve. jeg har tænkt på om man kunne forklare det, og kunne ik komme på nogen måde.
Men de sagde præcis hvordan det føltes. Som et stort hul i maven.
Ja i morges føltes det som om jeg havde et stort hul i maven....
Tændte computeren og skrev lidt med mine venner hjemmefra, hvilket faktisk var rigtig rart..

Tog mig endelig sammen til at stå op og fik det meget bedre.
Vi kørte ned til en lake og mødtes med Juds søster og hendes mand.
De har en speed båd.
Det var virkelig fedt at komme ud !! De har så sådan nogle tubes. Prøvede jeg i en halv time.
Virkelig sjovt - jeg elsker det. bare suse rundt.. Og det fede var at vandet er jo ikke salt, så man kunne sagtens have øjne åbne. Kan huske fra de gange jeg har prøvet det på ferie, sad man bare med lukket øjne...
Men det var rigtig sjovt :)!!

Jud og Klaus skulle hen til nogle venner her til aften. Jeg var så hjemme hos Carla, Sam, Rick & Nancy. Det var 2. gang jeg var der, men føler mig rigtig meget hjemme der, og Nancy er altid så glad og virkelig sjov..
jeg elsker at være sammen med Carla vi minder ret meget om hinanden og hun er altid glad !
Så har haft en hyggelig aften med lækker mad, og set en god film og en masse lækker is ..

Man kan begynde at mærke at efteråret er på vej. Igår var det virkelig koldt. Jeg kunne lige præcis gå udenfor med shorts på, men havde dog en stor trøje på. Idag kunne jeg sagtens sidde i båden med badetøj på. Men det er koldere end da jeg kom ... & træet ude foran mit vindue, er ved at miste bladende ..

Er nu klar til at sove. Imorgen skal jeg rydde op på mit værelse, vaske tøj, lave biologi raport, og til barnedåb... også sooooove. også starter vi igen på en ny uge .. 2 fodboldkampe i næste uge...

- Håber i alle har det godt i Danmark.. Jeg savner jer dog stadig rigtig meget!


No comments:

Post a Comment