Saturday, September 11, 2010

Fredag....

ENDELIG WEEKEND!
selvom jeg kun har været i skole i fire dage, har jeg følt at jeg har været i skole i ni dage uden en pause....
Så har set frem til den her weekend. Skal heldigvis ikke så meget, så det er fint...

- Der er ik sket noget vildt idag.
Jeg har været rigtig træt, jeg skippede træning. Jeg kunne nærmest ikke holde min øjne åbne i fransk timen..
Men tog til soccer mødet som var lige efter skole..
Jeg kom på JV dvs. Junior Variesty, som faktisk ikke gøre mig noget, som jeg forklarede i mit indlæg igår
 :-)... Vores coach stod og snakkede lang tid om at en pige var droppet ud af holdet pga. folk havde sagt nogen ting... Og vi skulle lærer at komme og sige til hvis vi havde problemer og en masse andre ting.. Synes faktisk han er rigtig god vores træner.. han tænker ik kun på at vi skal vinde - men også at vi fungere som et hold. og han tager sådan nogle ting op...
Han spurgte som om nogen havde noget de vil dele, og det kunne være hvad som helst...
Overvejet lidt om jeg skulle rejse mig op og sige jeg ledte efter en ny værtsfamilie..  Men jeg lod vær'.. tror jeg venter lidt og ser... Jeg har ret svært ved at finde ud af folk på skolen.
Den ene dag er en person vildt bitchy, og dagen efter er personen det sødeste menneske... ARH!! men håber snart de er færdig med at prøve at lade vær med at spille så smarte konstant og så rapkæftede..

Snakkede i telefon med min far og min lillebror Lucas idag. Virkelig dejligt!!
Fik dog lidt tåre i øjne ... Men det var så rart at snakke med dem igen...
Har virkelig fundet ud af på to uger, at intet slår min familie derhjemme!!
Og alle er så søde til at sende mails til at opmuntre mig.
Det betyder virkelig meget for mig :-)!

Jeg har faktsik en god dag idag, meeeget trættende... havde lige et tidspunkt idag hurtigt hvor jeg fik hjemve. Men fik tænkt på noget andet også VUPTI, så havde jeg det fint igen...
Så alt kommer - det hele skal nok gå. Det hele tager bare tid..

Her til aften lavede jeg hjemmelavet pizza - min ynglings med parma skinke, pesto og ruccola salat.. min værtsfamilie elskede den... Så en film med dem og spiste Ben & Jerrys.. Er nu klar til at sove..

No comments:

Post a Comment