Friday, September 10, 2010

STALKER!!

Ja - jeg har fået mig en stalker..
Chris min biologi partner !! virkelig... lige nu har alle fundet ud af at han kan lide mig, og folk er ved at dø af grin hver gang han siger noget til mig... og ja er jeg også selv... fordi ingen kan lide ham, og han stalker virkelig piger og er crepy... Jeg må hellere passe på..
Idag i study hall flækkede alle pigerne da de kunne se hvor glad jeg var for han ik satte sig ved siden af mig.. Stakkels dreng hæhæh.. men han er for ivrig..
- Idag da jeg kom gående ned af gangen kom min gym lære gående og råbte; yo whats up Josephine..
synes jeg var ret sjovt og folk omkring grinede...

Vi havde trænings kamp idag - spillede med Junior Variesty.. Vi får holdene at vide imorgen... tror jeg bliver på JV.. dvs. andet holdet... De spiller okay pigerne, men de fleste er Freshmen og Sophomores... Så på min alder, et, eller to år yngre.. De piger er virkelig sjove og vi tørrede Lyman High School idag.
Først satte vores træner mig som venstre forsvar som jeg normalt spiller, så rykkede hun mig op på midtbanen og til sidst var jeg angriber.. hvad sker der for det... hun sagde det kunne være jeg skulle blive på den plads hvis jeg spiller for JV.. men lad os nu se, spillede ik særlig godt :-)...
& har det ok med at jeg er på JV.. selvfølgelig kunne det være nice at være på Variesty.. men det er meget hårdere og man skal have vildt god boldteknik og pigerne fra holdet er rigtig gode... Så det her bliver nok rigtig sjovt hvis jeg bliver på det hold :)!
en pige fra det andet hold, blev sendt ud i 30 sekunder fordi hun sagde fuck vildt latterligt & når man udskifter skal man bare stille sig op til midten også råber dommeren : SUUUUB.. også kalder man på den man skal skifte med og løber ind. vildt underligt!!
Men lad os nu se hvad der sker i morgen med holdene.. det eneste nederen ved at være på JV, er at jeg ikke lærer Seniors og Juniors at kende... og de er allerede meget reserveret....


Har ik haft hjemve på et eneste tidspunkt idag !! jeg er faktisk ret stolt af mig selv!
har heller ik haft nogen form for kontakt med folk derhjemme.. Jo fik en sms fra min mor, men valgte ikke at svare...
Meningen var at jeg skulle snakke med min far idag, men kom først hjem halv otte her til aften..

Har ik så meget at fortælle andet end jeg er glad og træt lige nu ....

og skal nok bruge 600 kr. på noget fodboldtøj. vi behøver ik købe det, men alle gør det så tror jeg at jeg gør :)! og det er faktisk ikke grimt som meget fodboldtøj er...

Glæder mig vildt meget til weekenden - jeg kan få sovet og slappet af , og ryddet op på mit værelse !

No comments:

Post a Comment