Tuesday, November 23, 2010

Historie er mit liv........

Her til aften sidder jeg med 3 essays i historie, og jeg er ved at dø...
Jeg vil så gerne i seng, men jeg er bare ikke færdig....
Er næsten halvvejs... og om jeg så får et D for denne her opgave,
er jeg faktisk lidt ligeglad for at være helt ærlig.. Jeg har gjort mit
bedste, jeg har puttet energi i det...
& det håber jeg min lærer kan se...

Sidder og spiser noget møg lækkert chokolade imens jeg lider
med denne historie opgave... Hvor er jeg dog træt af det her historie :-)..

Men jeg får da lært noget...

Plus jeg faktisk skulle ha læst op til fransk prøve og biologi prøve..
Men det må jeg bruge min lunch og min study hall på...
fedt fedt fedt fedt fedt fedt.. Skal jeg tage en ekstra study hall næste
semester istedet for endnu en omgang idræt?
Mhh ja jeg er begyndt at tænke på næste semesters skema, da jeg
skal ha taget mig sammen til at gå til counsler og få beslutet hvilken
engelsk klasse jeg skal tage.. Ihvertfald noget der er lettere end Phiolosphy..

Nå nu må jeg se at blive færdig så jeg kan slukke lyset og gå i seng..

Idag var Sams fødselsdag, så da vi kom op på skolen fik vi givet ham hans gave..
Hvis det ikke var fordi jeg havde så mange lektier for, ville jeg ha taget initativ til
at vi tog ud og spiste med nogle venner og veninder.... da han vidst ikke rigtigt er
blevet fejret.. men sådan er det desværre /: .. ville ønske jeg bare kunne sige **CK
DIG historie opgave..

1 comment:

  1. Hi Josephine,
    Er næsten halvvejs... og om jeg så får et D for denne her opgave,
    er jeg faktisk lidt ligeglad for at være helt ærlig.
    Sorry! Wrong attitude, You must always work and go for the best possible result!
    Do like the English writer & poet Oscar Wilde:
    "I am easily satisfied..with the best"
    Remember your school work is priority ONE and then come fun and being with friends, partying etc.
    Love,
    (;-)FF

    ReplyDelete