Thursday, November 25, 2010

Pakke fra Danmark ..

Som sagt havde vi halv dag i skolen idag..
Fik taget min photography test fint nok. og min geometry jeg havde læst totalt godt op på, som bare gik rigtig dårligt! fik min fransk prøve tilbage ikke noget at råbe hurra for... Så gik op og snakkede min lærer efter skole, og spurgte om jeg kunne gøre noget ekstra ved min karakter, så nu må vi se, hun sagde jeg ikke skulle tænke over det her i ferien, og hun ville give mig besked efter..
Var rigtig glad i skolen idag, ved skam ikke hvofor :-)..

Efter skole til jeg til panera bread med Evelyn, Sarah, Dennise, Mary & Carla..
& efter tog vi alle sammen hjem til Evelyn og så tv..

Efter kørte Sarah mig hjem, kan nu godt gå fra Evelyns hus og hjem, det vil tage 5 minutter.
Men tror jeg har fundet mig en smutvej, så den prøver jeg næste gang jeg er der hihih...

Kom hjem og hjalp "mom" med at dække bordet til imorgen ( thanksgiving).
Efter pakkede jeg mine ting og vi hentede Carla og kørte så i fitness centeret..
Fik lavet lidt forskellige ting i næsten 2 timer! har det godt med mig selv :)..

Tog hjem og der lå en pakke til mig. Fra min Mor :)..
Åbnede den og der lå et kort og 2 gaver var pakket ind.Den ene er til min værtsfamilie og den anden er til mig, for 1. advent.Tusind tak mor :-)!! glæder jeg mig til at åbne! & i næste pakke der bliver sent med mit nye drømme kamera er de 3 andre advents gaver

Spiste aftensmad og gjorde mig klar..
Også kom Sarah og hentede mig også kørte vi til biograffen og så "glory morning" ..
Synes det var en rigtig god film - så den kan anbefales :-)!!
Efter tog vi til Dounkin' Dounuts og fik varm kakao..


Vellykket god dag - hvor jeg har fået lavet lidt af hvert..

No comments:

Post a Comment