Friday, December 31, 2010

2 dage tilbage i 2010

Det er ret skræmmende at tænke på at imorgen er det nytårs aften. Jeg husker tydeligt sidste nytår, men mine venner og veninder og føler lidt det kun er 2 måneder siden.. Men året er fløjet af sted, med en masse sjov og ballade i slutningen af 9. klasse, en lækker sommerferie og starten af mit udvekslingsår som i det store hele har været fuldstændigt fantastisk! Har mødt så mange nye mennesker dette år måske nu mere de sidste 4 måneder, jeg har nok ændret mig som person, har lært en masse om mig selv, har lært hvad det vil sige at knytte sig til helt fremmede mennesker og hvad det vil sige at sige farvel til familie og venner for 10 måneder... En 9. klasse afgangs eksamen - og sige farvel til en klasse jeg har været sammen med de sidste 6 år - farvel til folkeskole & hej High School i USA.

Imorgen skal jeg holde nytår her hos Carla vi bliver omkring 60 mennesker 10 af vores venner kommer over, så det skal nok blive sjovt..
Idag stod jeg op og tog i fitness centret. efter tog jeg ud og shoppede med min værtssøster og hendes mor.. Her til aften har jeg spist hos Nancy, Rick, Sam & Carla, da mine forældre er ude her til aften. Vi har gjort klar til imorgen aften, vi mangler dog stadig en masse.. Men det er begyndt at se rigtig pænt ud... Glæder mig vildt meget til imorgen, da det er en af de første fester for mit vedkommende i USA..Om det bliver lige så craaazy som de danske fester tror jeg ikke - men ligemeget hvad skal jeg nok få det fedt i morgen aften!

Jeg håber i alle kommer godt ind i det nye år også ses vi alle i det nye år! Glæder mig til at se jer alle igen.. Men nu har jeg tilbragt lidt over 4 måneder herovre og om en måned, er halvdelen af mit udvekslingsår ovre.. Ret sørgeligt.. Jeg begynder at få flere og flere venner man bliver tættere og tættere med for hver dag... Så hvordan det bliver at sige farvel til dem - og vide at mange af dem kommer jeg sikkert ikke til at se igen.. Men gider jeg ikke tænke på nu..

2010 har været et rigtig godt år!! & håber på 2011 bliver lige så godt :-).

1 comment:

  1. Kære Josephine,
    Herfra Casa Dubai i Birkerød sender vi dig vore bedste & varmeste ønsker for et sikkert, lærerigt og begivenhedsfuldt Nyt År i USA.
    God tur til LA & Hawai.
    PAS på solen, husk >factor 30.
    Love U,
    FM & FF

    ReplyDelete