Sunday, January 2, 2011

Nytår

Undskyld jeg har skabt lidt forvirring omkring min Hawaii tur. jeg tager ikke afsted imorgen. Det er d. 3 februar det beklager jeg..

Nå nytår her henne er ikke noget som man fejre lige så sindsygt som man gør i Danmark..
Mening var at omkring 15 af vores venner skulle komme. Men ihvertfald amerikanske børn i denne her by jeg bor i , er ikke gode til at lave planer. De fleste sagde de nok ville komme forbi omkring 2 timers tid, hvilket ikke var noget problem. Men rigtig mange af dem mødte slet ikke op - latterligt :-)!!
Nå men på trods af det var den en fin nok aften. Da klokken blev 6 holdte Nina, Carla, Aline & jeg vores eget lille nytår, da klokken var slået 12 i Europa - og da vi alle er fra Europa skulle det da lige fejres. Vi fandt en kanal fra Tyskland, så vi så fyrværkeriet fra Berlin. Jeg hoppede ind i det nye år hvilket alle synes var meget underligt at jeg gjorde ??? Så vi sagde selv at vi var halvt inde.. Følte egentligt lidt at nu var jeg altså inde og gad ikke helt at vente til klokken 12 min tid...

Da klokken var ti i 12 stilte jeg mig foran fjernsynet sammen med 55 andre mennesker og havde min nytårs hat på, og var klar til at skåle.. Vi så the ball drop fra New York.. også var det blev 12, mine venner og jeg gik amok med vores "horn" kan ikke huske hvad de hedder. og folk var ved at blive sindsyge - så da klokken var 12:30 var huset tomt og alle gæsterne var gået. Hvad sker der for det???
Jeg synes nu først lige festen var begyndt - så vi tændte fjernsynet og så sangerne i New York synge, hvor vi havde fuld knald på tvet.. Men vi blev smidt i seng og fik af vide at vi skulle være stille....
Nå, men jeg har taget det som en oplevelse - og havde en sjov aften! Men nu ikke på den måde jeg har lyst til at fejre nytår hvert år.....

Så er det desværre tilbage til skolen imorgen.. & idag sidder jeg med philosphy easy på 5 sider, som er et til en gang i denne her uge... også har vi eksamner næste uge. wuuhu..

No comments:

Post a Comment