Tuesday, January 4, 2011

tilbage til skolen

Jeg synes nu min juleferie er gået alt for stærkt - og amerikanerne har meget meget mindre ferie i løbet af året end vi har hjemme i Danmark.. De har tilgengæld lange lange sommerferier. Hvilket ikke hjælper mig særlig meget, da det er i den anden ende hvor de er forlænget med 3 uger.
Jeg orkede egentligt ikke helt skolen her til morgen, men kom da op og er tilbage i den gamle rutine..
Heldigvis var lærene rimlig afslappet, fordi vi har vores eksaminer engang i næste uge, kan de ikke starte på noget helt nyt, så denne uge er lidt afslappet også begynder vi at repetere en masse i næste uge. jeg har dog stadig en masse opgaver, som de synes er rigtig sjovt at kaste i hovedet på os!
Jeg må ærligt indrømme jeg er noget så stresset, hvilket gøre mig træt og irriteret . og siden torsdag har jeg døjet med en forfærdelig hovedpine - der kommer og går...
Heldigvis starter vi snart nyt semester, der er ikke mange ænderinger for mit vedkommende.
Får mig en nu engelsk klasse, tager gym og studyhall igen, der er bare byttet om på perioderne så 3 klasser med nye mennesker er vel noget jeg godt kan overskue :-)..

Idag fik jeg længt om længe fået indbetalt de sidste penge til min Hawaii tur, kom på posthuset og fik dem sendt afsted og en af damerne kunne huske mig. lidt freaky.... åbenbart pga min acent jamen det er fedt at få afvide..

Nu vil jeg pakke mine ting, også pakker jeg ud hos familien Green da jeg skal bo der i en uges tid fordi min familie tager på ferie til Utah..

Lige nu ser jeg bare frem til at om en måned er jeg altså i LA og har kun 12 skole dage i hele februar - så klager ikke..... min mor ringede idag til YFU Danmark for at hører om de vidste hvilken dato jeg ville komme hjem. Vidste de desværre ikke - men skulle meget gerne få besked om det engang her i januar.. men det er sikkert jeg kommer hjem mellem de to sidste uger i juni. om det er noget jeg glæder mig til, har jeg rimlig blandet følelser om..

No comments:

Post a Comment