Saturday, January 8, 2011

tidligt fri, disneyshow, & dokumentet er væk.

Nå men denne uge har været enormt stressende..Jeg har været her hos Nancy & Rick - så har været sammen med Carla hele ugen, hvilket er meget godt. Men ihvertfald. Tirsdag aften fik jeg et sindsygt stresflip og gik fuldstændig ned. Endte med jeg gik tidligt i seng, selvom jeg burde ha siddet oppe og lavet lektier til klokken 11. Jeg prøver at gå i seng omkring klokken 9 hverdag, hvilket altid reslutere i noget senere.. Men jeg har brug for sindsygt meget søvn og at stå op klokken kvart i 6 hver morgen og er hjemme igen klokken 3 også har vi omkring 2 timers lektier hver dag. nå men jeg skippede mine lektier fik mig noget søvn, da jeg vidste onsdag aften ville jeg sidde oppe hele natten med opgaver.
Onsdag kom og lige efter skole satte jeg mig ned og var totalt fokuseret på at færdig gøre mit philosophy projekt. en time efter var jeg færdig med de 5 sider der skulle være skrevet. Tog 2 timer i fitness centret og da jeg kom hjem ville jeg printe det ud og færdige gøre min kreative del. Min jeg kunne ikke finde mit dokument nogle steder på min computer. jeg flippede helt ud, da jeg ikke bare kunne skrive 5 nye sidder klokken halv elleve om aften og det skulle afleveres dagen efter...... Jeg ledte og ledte og ledte. men intet held. det var pist forsvundet, jeg havde åbenbart ikke gemt mit dokument ordenligt. Nå så har jeg lært det! men jeg havde stadig nogle lektier for så sad til klokken 12 onsdag aften. min lærer tog det okay næste dag. Så har fået lov til at aflevere det mandag...
Torsdag sad jeg med lektier til klokken elleve, da jeg havde en prøve idag og nogle forskellige historie ting.
Alle snakkede om at vi ville få tidligt fri idag pga sne. De er simpelthen så fuzzy omkring sneen herhenne. Så jeg kom i skole og fik afvide at alle de nærliggende skoler havde kaldt indtil early dismissal - så dvs fra om morgenen vidste de at de ville få fri tidligt. 1 periode gik meget meget langsomt. 2 periode gik igang hvilket er min ynlings time photography ikke nok med at 2 af mine bedste veninder er i den klasse, men at hele klassen er fuldstændig sindsygt - altid sjov. Men efter 10 minutter råber en af piger WUUUUUUUUUUUHUUU vi har tidligt fri - fordi hun åbenbart får sendt smser når skolen melder sådan noget ud. Det kom ud før de fik sagt det over højtalerne. Så de næste par perioder kunne bare ikke gå hurtigt nok... Det passede mig perfekt så jeg kunne komme hjem og færdig gører nogle opaver. Klokken halv tolv havde jeg weekened! kom hjem og slappede af. Gik i gang med mit philosophy og sørgede for det blev gemt rigtigt! og printet det ud med det samme! fik lavet alle mine lektier til mandag, så nu mangler jeg bare alle mine ogaver til mandag...
Her til aften var jeg til et disney show. Disney on ice - var det kaldt. Det var nu mest for små børn, men jeg morrede mig. Nolge barndoms minder kom frem :). Det var rigtig fedt faktisk!
Men fordi vi fik fri idag var pga sneen, da vi fik fri var der stadig ikke noget sne, og klokken lidt over 2 hvor vi normalt får fri var der heller ikke sne. det startede klokken 4 og har sneet siden. Vi sad fast på vejen hjem på vej op ad en stor bakke hvor vi bor... men vi klarede det og sidder nu i min seng og er træt..
Dette bliver desværre en weekend hvor jeg skal bruge rigtig meget tid på lektier - men sådan er det nogle gange...

1 comment:

  1. Husk altid at dine snørrebånd ikke skal bindes sammen, men hver for sig på hver sin sko. Det giver mindre stress! (;-) HeHe

    ReplyDelete