Monday, January 10, 2011

weekenden.

Denne weekend har været fin nok.
Lørdag morgen stod jeg op og tog et smut i fitness centret, da jeg kom hjem måtte jeg desværre bruge 2 timer på lektier... Efter bagte jeg en kage og gjorte mig klar. Kørte til YFU tamtam for Connecticut. Det var rigtig dejligt at se folk igen som jeg ikke har set siden Niagara Falls turen og mange af dem har jeg slet ikke set før fordi jeg ikke var til det første møde, fordi jeg var i New York til Bryllup.
Det her var ikke nogen orientering eller noget - rigtig er det et jule arrangement i julen, men det blev aflyst fordi folk var på West Coast turen... Vi spiste og vi mødte 3 udvekslingsstudenter fra USA som skal forskellige steder hen i verden for et semester, det var ret sjovt at snakke med dem igen og give dem lidt råd... Vi lavede lidt forskellige lege Carla , nancy & jeg havde stået for, som folk faktisk synes var ret sjovt. En af mine veninder har snart fødselsdag, så hun fik fødselsdagskage og sang fødselsdags sang for hende. Fordi der var nogle stykker fra Tyskland og 3 stykker fra Sweis fra den tyske del, blev der også sunget på tysk.. Nina,Carla & Sam som har hørt den danske fødselsdags sang med instrumenterne synes jeg skulle synge den. Ja så den fik jeg også lige sunget og fik folk med til at spille på instrumenterne...
Så det var en hyggelig aften :-)..
Meningen var jeg skulle mødes med Sarah efter fordi jeg ikke har set hende i 2 uger og hun har været i Danmark.. Men måtte ikke tage ud efter fordi det var for farligt at kører. Eller 1 cm er åbenbart for farligt... sådan er det :-).
Idag stod jeg op og tog i kirke... Kom hjem og lavede 3 timers lektier... og ellers har jeg bare slappet af. Sarah & jeg rykkede så vores aftale til i aften, men nu kom der noget i vejen. Men sådan er det :-)...
Imorgen kommer min værtsfamilie hjem, så flytter jeg tilbage endnu en gang... Har nu ikke noget i mod det. Rick & Nancy er nærmest min 2 familie herhenne..

2 comments:

  1. Hi Josephine,
    Be cool.
    Lucas kommer over i uge 3 eller 4, vi glæder os.
    Får du set noget NFL slutspil på 'dummekassen'?

    ReplyDelete
  2. Lyder hyggeligt med Lucas..
    Nej gør jeg ikke, har næsten ikke tid til at se tv, desværre. håber alt er godt.
    knus

    ReplyDelete