Sunday, December 19, 2010

julekager & iceskating

Planer blev lavet om fredag aften, så Evelyn og jeg tog ikke ud at stå på skøjter. Vi tog bare hjem til Mary - så det var fint :-).

Lørdag morgen tog jeg til min step time i fitness centret med Carla.. Efter tog vi hjem til Cara og bagte en masse julekager - Rigtig hyggeligt!!
Efter tog jeg til en julefest hos nogle af mine værtsforældres venner - der var fyldt med små børn..men fik snakket med lidt forskellige & til festerne herovre, kan man altid regne med en masse mad, så man skal ikke komme mæt..Lige efter , tog jeg hjem til Evelyn, hvor Sarah og Dennise allerede var. vi tog hurtigt et smut på panera bread, da de var sultne.. Efter tog Evelyn & jeg ud at skøjte i en times tid...
På vej hjem kørte vi forbi et hus med en masse lys - også skal man tænde for radioen på en speciel kanal også den måde lysene lyser på og skifter, er rytmen i sangen vildt fedt :)!!!

Her i morges stod jeg tidligt op og tog den første gudstjeneste klokken 8.. Da mine værtsforældre skulle deltage i et eller andet under gudstjenesten... Da vi kom hjem havde jeg det vildt dårligt - så lagde mig til at sove.. Har det stadig helt vildt dårligt og sidder med 2 kæmpe historie opgaver igen!! & en biologi opgave.. og en fransk opgave.. og mit hoved gør simpelthen så ondt.. har bare lyst til at sove indtil i morgen tidlig :)!!

Men jeg har haft en rigtig god weekend - så må man bare bide i det sure æble og bruge resten af søndagen på at lave lektier...& er vildt stresset med julegaver til mine venner herovre ...MHH..

1 comment:

  1. Hi Josephine,
    Som man siger "der er langt mellem snapsene".
    HeHe
    Glæder mig til din næste up-date.
    FF

    ReplyDelete