Tuesday, December 28, 2010

& sneen er ankomet.

Igår ved en 4 tiden begyndte det at sne og storme rigtig meget..
jeg kunne ikke gå ned til Carla,da det faktisk ville være alt for farligt.. Så jeg blev kørt. but anyway.. Det blev bare ved med at sne og da vi vågnede op her til morgen lå deromkring 50 cm sne vil jeg tro..


Jeg blev og sov hos Carla - og det var så meningen vi skulle i fitness centret. Men det blev hurtigt droppet, da de havde lukket pga sne. Vi spiste så morgenmad, og gik ud i sneen. Det er første gang Sam har været ude i sne, så det var rigtig sjovt at have ham med ude . Først var vi lidt ude i haven og efter tog vi hen til et sted Carla og jeg har fundet. Med en stor bakke..
 
Efter tog vi hjem til mig, og så film og drak varm kakao. Det er simpelthen så rart at vi bor så tæt på hinanden nu... Jeg har tænkt på i lang tid at lave om på mit værelse. Så Carla, Sam, min "mom" & jeg gik igang med at rykke hele mit værelse rundt. Desværre kunne det ikke blive som jeg gerne vil have det, men det er blevet meget meget bedre nu :-)!!
 
 Efter gik vi os en tur ude i sneen igen og efter tog vi hjem til Carla hurtigt. Da vi aldrig fandt ud af igår om vi kunne komme til Californien inden Hawaii. Så vi fik snakket med Carlas værts søster som bor i LA, som er heroppe og hun gav os lov til at komme! Vildt fedt - er jeg rigtig glad for!
Her til aften tog jeg i fitness centret da det åbnede senere på dagen. har ryddet op på mit værelse og nu skal jeg i seng.. Imorgen tager vi til New York City - glæder mig rigtig meget! men skal op klokken 6 .. Der skulle være rigtig meget sne i New York, men nu må vi se.. Har ventet i lang tid på sneen, og nu er den kommet og den bliver her sikkert i lang tid. Det var omkring -8 hele dagen idag.... Har desværre måtte aflyse en masse planer med mine veninder jeg havde her i ferien, da vi ikke kan lave de ting nu pga sneen..











No comments:

Post a Comment