Monday, January 17, 2011

another weekend just passed...

Tiden flyver simpelthen afsted... Det betyder vel bare at jeg har det godt og har nok at se til..

Mit sidste indlæg handlede om at vi havde 2 dage fri. Hvilket var noget jeg trængte godt og grundigt til.. Fredag morgen var ikke slem og skoledagen gik rigtig hurtigt..
Men fredag efter skole tog jeg hurtigt i fitness centret er faktisk begyndt at komme i form igen. Efter hjalp jeg min mom med nogle forskellige ting hun skulle ha ordnet rundt og omkring. Om aftenen tog Evelyn, Mary, Sarah, Carla & jeg hen på en hyggelig lille cafe - de havde vildt mange lækre kager, men jeg måtte desværre sige nej da jeg er holdt helt op med at spise sukker lige for tiden... ( det går godt!) Efter tog vi hen på min ynglings cafe der ligger i en anden by, men de har simpelthen de bedste pandekager (måtte sige nej). De har altid live bands om fredagen og ja det er bare fedt!!! & efter tog vi hjem til mig ..
Lørdag morgen fitness til min step klasse - ahh det er alt for tidligt om morgen.. Efter tog jeg ud og kælkede i en park her i Rocky Hill. Halvdelen af den er en hunde park ??? - Men lige nu er alt egentligt bare helt hvidt derhenne.. Der er 2 pools som er åben om sommeren.. Meget hyggeligt. Bakken var dog ikke så lang, men fordi der havde været så mange var det faktisk ret sjovt! Var der henne med Kara, Kathrine, Taylor & Sam. Efter 2 timer var det hundekoldt og jeg troede at mine tæer og fingre aldrig ville live op igen! Også selvom jeg havde min sorel på.. Nå efter tog vi på Dunkin Donuts og fik dunkaccino - det er kakao og kaffe blandet, det lyder klamt. men det er sindsygt godt, så hvis man får chancen prøv det!!
Tog hjem og fik varmet mig.. Efter tog jeg ud og spise med Sarah, Evelyn & Dennise .Efter tog vi hjem til Sarah...
Idag kirke her til morgen - efter fik jeg brunch rigtig lækkert! også tog jeg i Westfarms Mall med Evelyn & Sarah, meningen var at vi kun skulle være der i 1 times tid, men endte med at bruge 3 timer... Der var dog lige et Justin Bieber show... en radio kanal havde en konkurrence kørende. Så i 2 timer kom piger i alle aldre op og sang en af hans sange - og der var 4 dommere og de valgte så hvem der skulle vinde. Vinderen vandt en tur til LA, og kunne komme ind at se Justin Biebers nye film - også ville man møde ham...
Efter jeg kom hjem, var det desværre tid til historie essays til min eksamen.. var hurtigt oppe at hente skitøj hos Carla ..

Så alt i alt har jeg haft en rigtig god weekend !! & sjov..
Jeg har det super herovre!

Imorgen har vi fri fra skole pga. Martin Luther King Day .. Så jeg tager ud at stå på ski med min værtsmor & en der hedder Justin. Vi valgte dog ikke et stort sted, da det kun er en, endags tur og vi gider ikke bruge 6 timer på at køre. Så jeg glæder mig til at komme ud på pisten igen :-).. Så må vi se hvordan det foregår herovre om der er en stor forskel fra Frankring..




1 comment:

  1. Hi Jose,
    Ja Dognuts bliver hos en ..... HeHe
    Er du klar over hvor mange minuter du skal med speed 9-11 på løbebåndet for at slippe af med de passive Dognut kalorier?
    Det er forretsen det samme med alkohol som vin og øl etc.
    Godt at se at du gør npget ved det.
    Pas på dig selv og nyd det alligevel.
    Love
    FF

    ReplyDelete