Friday, January 21, 2011

Midterms, snowdays, & skiing.

Som sagt skulle jeg ud at stå på ski mandag.. Vi tog til Massachusetts - hvilket er 2 timers kørsel. Stedet mindet mig rimlig meget om Isabjerg i Sverige, bare lidt større... Så jeg fik prøvet forskellige pister, og det var rart at komme ud at stå på ski igen .. Så det var rigtig hyggeligt..
Tirsdag morgen vågnede jeg op og der havde været icerain.. Så skolen var blevet aflyst igen!! Jeg fik læst til op til min photography examen som var meningen jeg skulle have om onsdagen, men blev flyttet til torsdag. Ellers slappede jeg bare af..
Onsdag kom vi i skole og havde en stille og roligt dag.. Kom hjem og måtte side og terpe mit historie og photography...
Torsdag morgen fik jeg et lift fra Evelyn rigtig rart, så jegg ikke behøvede være på skolen 25 minutter før min eksamen startede.. gik ind og tog min historie test, og selvom jeg havde læst op var jeg stadig helt lost. 160
multiple choice spørgsmål, 2 kort man skulle aflæse og skrive om, 3 dokumenter hvor man skal svare på spørgsmål & 2 essays på to timer!! jeg skippede de 3 dokumenter, men har fået lov til at lave dem en gang i næste uge... Eksaminerne her er ikke det samme som i Danmark, man må ikke forlade lokalet, og ja det virker egentligt bare som en time som er meget længere...
Efter havde jeg photography, hvor alt min læsning faktisk virkede og kunne huske stort set alt :). Så det gik fint. Eftersom man højst kan have 2 eksaminer på en dag havde jeg fri 11:35.. Så kørte til Panera bread med Sarah & Mary. Efter måtte jeg desværre tage hjem og læse op min geometry test. Jeg har altid været god til at finde på undskyldninger - men fik faktisk koncentret mig! & fik læst op, og lavet mit notecard - ja man må have notecards med i nogle af mine fag! så fik lige skrevet alle mine noter ned og klokken halv 1 i nat var jeg færdig... men havde nu ikke noget imod  det, da jeg kun ville ha haft 1 eksamen idag og ville være færdig 9:20 og kunne gå hjem at sove... De havde dog varslet om en slem snestorm der skulle komme om natten. Da jeg gik i seng begyndte det at sne, og vågnede op klokken 6 i morges og fant ud af skolen var blevet aflyst. hvilket jeg var rigtig sur over, da jeg følte mig fuldstændig klar til denne her test.. Nå så fik jeg da sovet & har bare set tv og om lidt kommer Carla... Denne her weekend skal jeg ikke rigtig så meget - eller har ikke helt så mange planer, så det er vel fint nok...
Om 2 uger er jeg i LA! Glæder mig.. & venter på min hjemrejse dato da jeg ved nogen har fået den. Efter alle disse dage hvor vi har fået fri pga sne, skal vi makeup i sidste ende, det ender sikkert med jeg ikke er her når vi har graduation.. & det skal lige siges der kom kun 4 cm sne og det er stoppet.. JAJA, de aflyser så let herovre - men det er for sikkerhedens skyld..

1 comment:

  1. Hej Josephine,
    rart med de extra skolefri dage, så bliver der mere tid til at lave opgaver, men husk din lærer giver jer sikkert et læs, når i er tilbage igen.
    Her lørdag morgen skulle jeg hente avisen i nattøj og hjemme slippers, det så ud som om det støvregnede og jeg skulle ned af de tre trin til postkassen.
    Wupti! Så lavede jeg en akrobatisk øvelse med arme og ben i alle retninger og faldt ned på venstre arm og ben med et knald.
    Jesus! Det gjorde nas nas og det sortnede for øjnene, men jeg fik da stablet mig op på bare fødder og fik fat i avisen.
    Holy Moses! Jeg tror jeg var 'heldig' med kun (tror jeg) at forstuve venstre ankel og knæ samt skulder.
    Ja, isslag har fanden skabt.
    Må nu tage den med ro nogle dage ..... så får jeg læst en masse.
    Kærlig hilsen,
    FF

    ReplyDelete