Monday, March 21, 2011

Lacross er nu begyndt!

Nå nu er det tid til jeg skal ha prøvet en ny sport - nemlig Lacross!! har jeg spillet før? - nej.. kender jeg reglerne? - nej... om jeg har en ide om hvad jeg skal lave på banen ? - kun en lille smule..

Men whatever, det skal nok blive sjovt, det er en ny sport på min skole så halvdelen af holdet har ikke spillet før. Vi er omkring 45 piger - ja rigtig mange! og fordi det er en ny sport spiller vi kun JV, dvs en let liga,..

Men sidste uge, var så conditioning uge. Dvs vi skulle ikke spille eller noget, kun komme i form! Vi trænede sammen med lacross drengene...
Mandag- møg hammrende koldt! og nogle løb 3.5 miles og nogen løb 3 miles jeg løb 3 fordi vi fik lov til at snyde lidt... og det var hårdt! mine ben gjorde så ondt efter og efter havde vi andre løbe øvelser.
tirsdag det samme og jeg kunne nu løbe 3.5 og løbe meget længere inden jeg synes det var hårdt.
Onsdag regnede det voldsomt meget så vi snakkede bare om lacross regler, hvilket trænings tøj vi vil have , så en film om lacross..
Torsdag var hård at starte igen, men kom da igennem det. og fredag tog vi kun 2 miles ruten så det var let!
Jeg var simpelthen så smaddret de første dag og det var mega hårdt !
Men kom igennem ugen, og folk på holdet er simpelthen så søde. Jeg kender stort set alle sammen, og ja det er bare godt!

Onsdag efter træning kom Denise og hentede mig også kørte vi hen til denne her gade de har i en by tæt på Rocky Hill hvor de kun har polske butikker og alle snakker polsk. Ja her er mange polakere... Men de havde en masse europæsike ting, så fik købt rugbrød og andre lækre ting og sager rigtig rart !!

Min uge var nu meget god og nu kan jeg begynde at sige hej til sports hver dag til slutningen af maj. Men det gør mig ikke noget, det bliver godt at komme igang igen :)!
Torsdag & fredag havde vi omkring 20 grader  rigtig lækkert! og jeg troede lige sommeren var kommet, men næ nej... idag mandag sneede det. rigtig underligt! Men det skal nok komme snart.

Fredag tog jeg ud og spiste ben&jerrys med Sarah alle de andre piger havde arbejde og carla havde gang i noget andet, så det var kun mig og hende, så det var hyggeligt!
Lørdag og søndag var jeg i Boston, skal jeg nok skrive om... men bliver nød til at smutte nu..

No comments:

Post a Comment