Thursday, May 26, 2011

9 maaneder?

Jeg forstaar ikke hvordan 9 maaneder bare kan flyve afsted som de har gjort.. Jeg forlod Danmark, d. 25 august, og landede i Connecticut dl. 26 august... Og her siddder jeg d. 26 maj - og forstaar ikke hvor tiden floej hen? Er der nogen som kan give mig et svar paa dette.. Nej det tror jeg desvaerre ikke. Siger man ikke ogsaa at tiden flyver naar man har det sjovt?
Jeg har haft mine nedture herhenne og havde glaedet mig til den dag jeg kunne sige at nu har jeg kun 1 maaned tilbage.. jeg kunne naermest smile over glaedelsen til den dag.
Men idag naar jeg kan sige at jeg har 32 dage tilbage.. jeg kunne graede over det.. men ved i hvad, jeg nyder de sidste 32 fuldt ud! ogsaa kan jeg graede over det paa min lange flyve tur hjem.....

Jeg har ikke faaet skrevet saerlig meget paa det sidste, men alting gaar super godt herhenne!!! jeg laver noget stort set hele tiden, ogsaa flyver tiden jo bare endnu hurtigere..

Men sidste torsdag havde vi senior night, for lacrosse holdet. Saa jeg spillede min sidste lacrosse kamp, hvilket var lidt soergeligt. Da jeg virkelig godt kunen lide mit lacrosse hold, og saa mange af mine veninder spiller paa holdet. Vores traener var dog bare ikke den soedeste & oedelagde en masse for holdet. men saadan er det bare.. Det var som sagt vores sidste kamp saa alle seniors startede inde, paa banen.. og 6 minutter efter blev vi alle skiftet ud og det var mine 6 minuters spille tid !! ej hvor fedt. sin sidste kamp og man spiller 6 minutter. jeg kan godt fortaelle jer at jeg var sur! Jeg ved godt jeg ikke er fantastisk til lacrosse, men kunne vi dog ikke bare have det sjovt for en gangs skyld ??? Alle de andre spillere sagde at seniors skulle spille det meste af kampen, men det skete ikke. whatever, jeg havde det sjovt ude paa sidelinjen som saedvanligt :)!! Inden kampen startede blev vores navn raabt op, og vi loeb igennem pigerne som havde deres sticks oppe (se billed paa facebook), saa fik vi et gavekort til starbucks, blomster, og slik, og en bold med alle pigernes underskrift. Hele dagen havde pigerne rendt rundt med troejer, med vores navne paa, og der var posters der hang rundt omkring banen med vores navn & nummer... Saa det var rigtig soedt :)..
Det var dog ikke lige saa stort som da vi havde senior night for soccer ..

Hvad ellers er nyt? Carla blev 18 aar i loerdags saa hun havde en foedselsdags fest paa en slags sportsbar vi har her i Rocky Hill. omkring 40 piger kom saa det var rigtig hyggeligt .. dagen inden var jeg til en slags fest med nogle venner saa det hyggeligt.. og loerdag fejrede, Carla, Denise, Evelyn, Sarah & jeg Carla's foedselsdag. Jeg sov hos Sarah hele weekenden. og efter kirke soendag, fik jeg hedeslag og pludselig begyndte jeg at fryse. Ej hvor fedt, jeg havde faaet feber! Min hals gjorde ondt, og jeg kunne naesten ikke traekke vejret ud af naesen. jeg havde ingen energi, men efter en sjov weekend, matte jeg desvaerre lave lektier hele dagen, ogsaa skypede jeg med berg&caro i en times tid, saa det var suuuuper hyggeligt at snakke med sine bedste veninder igen! Jeg vaagnede op mandag morgen og jeg havde det saa daarligt. saa jeg blev hjem og lavede endnu flere lektier....
I dag er det torsdag, og jeg har weekend om 12 minutter.. min vaertsoester slutter 4 aar fra college imorgen, saa der er graduation - som er om formiddag, saa ingen skole til mig igen imorgen woop woop. vi har halv dag, saa jeg misser ikke rigtig noget skole, da ingen laver noget i skolen.... mandag har vi fri pga, memorial day, saa lang weekend til mig super laekkert! Jeg ville bare oenske jeg havde ferie nu. Jeg synes ikke selv jeg laere noget i skolen, og naar man har de samme klasser hver eneste dag, bliver ens dage altsaa rigtig kedelig i laengden og endnu vaerre naar man kigger ud af vinduet, og solen skinner og det er 25 grader udenfor FEDT!!! naa naa.. hvornaar jeg opdatere ved jeg ikke. nok snart :)..


Men alting gaar super super godt herhenne! Ha det godt derhjemme. jeg glaeder mig til at se jer alle sammen igen!! nu maa i ikke misforstaa mig at jeg graeder fordi jeg skal hjem til jer. jeg glaeder mig rigtig meget til at se jer alle sammen igen!!! 9 maaneder vaek fra saa mange fantastiske mennesker har altsaa ogsaa vaeret haardt!

No comments:

Post a Comment