Wednesday, June 1, 2011

sommer sommer sommer..

PUHHAAA Det er nu 30 grader herhenne.. Vores skole har ikke air condition, kun 5 klasse loker og bibliotektet, og der er jeg desvaerre ikke.. Hovedpine, og hedeslag har jeg vaeret ramt af hele dagen igen. jeg kan slet ikke vente med at faa fri !!!
Igaar havde jeg fri fra skole da vi havde memorial day. meningen var at jeg skulle paa stranden med min familie. men da vi vaagnede op trodnede det & styrt regnede i en time. men da klokken var 11, skinnede solen og det var 35 grader varmt.. men vi tog ikke afsted. Saa jeg solede mig ude i haven imens jeg fik faerdig gjort alle mine lektier og fik slappet af.
Fredag havde jeg fri fra skole, fordi min vaerts soester graduated fra college. Saa der fik jeg en amerikansk oplevelse. jeg vil tro der var omkring 1500 elever, der graduated. Saa det var meget sjovt at se, men samtidigt ogsaa moeg kedeligt! jeg var syg sidste mandag, saa jeg havde en masse lektier jeg skulle catche up saa jeg lavede historie i omkring en time, og ellers laeste jeg maandelige teen vogue som jeg faar hver maaned fordi min soede mor har vaeret saa soed at bestille det til mig. super laekkert :)!!
Loerdag havde vi omkring 50 mennesker til graduation party for min soester, og jaa det var nu meget fint. Det var ikke rigtigt nogle jeg kendte, eller paa min alder, saa var lidt lonely nogle gange hehe. Men det laere man altsaa naar man er en udvekslingsstudent skal jeg nok snakke om snart ! Senere paa aften kom Evelyn, Denise og Sarah over, da de havde vaeret i Boston for 2 dage saa Sarah blev som saedvanligt til midnat hehe.. og soendag tog jeg i kirke, og var hjemme og tog ud i en butik med Sarah hurtigt. og senere tog Sarah & jeg ud at spise is, i denne her lille hyggeligt by . Desvaerre synes en masse myg at de skulle stikke mig. Jeg havde myggestik op og ned af mine ben.. AVV AVV. Evelyn havde faaet fri var arbejde, saa hun ville ud at spise, saa vit og bare med hende, men fordi jeg allerede havde spist, skulle jeg ikke ha noget.. Efter tog vi hjem til mit hus og haengte lidt ud. saa det var min weekend :)..

Jeg ville oenske vi havde ferie nu. Saa mange skoler rundt i USA har allerede ferie, men i Connecticut slutter vi senere... fordi vi har lidt flere ferier end andre eller saadan noget.. saa nu har jeg fornoejlsen af at sidde paa en skole som ikke har air condition og doe..... heheh..

jeg har 8 skoledage tilbage ogsaa 4 dage med eksaminer. ogsaa er det graduation..

Mange har spurgt mig om jeg glaeder mig til at komme hjem. ehhhhm - jeg har totalt blandede foelser omkring det hele. kun 28 dage tilbage I can't believe it!
Jeg har ogsaa faaet min rejseplan. Saa jeg flyver fra Hartford, Connecticut 10;14 tirsdag morgen d. 28.. jeg flyver til Washington for at moedes med de andre danske udvekslingsstudenter der skal hjem d. 28 hvor jeg har 4 timers layover, ogsaa flyver vi samlet til Frankurt ogsaa skulle jeg vaere hjemme i Kastrup Lufthavn, klokken 9 onsdag morgen d. 29. PUUHAAAA en flyvetur men jeg har tid til at komme mig over min jetlag..

naa nu vil jeg nyde sommeren - vi har senior picnic i morgen, NO SCHOOL WUHU.. Prom paa fredag. WUUUHU.. Glaeder mig faktisk ret meget til prom , saa haaber vi gosaa det bliver godt igen..

Jeg faar min yearbook om 10 minutter wooop wooop.. ogsaa skal jeg chille lidt med Steve, koebe telt med Sarah , da camper i en af mine veninder som holder afterparty paa fredag, saa vi har brug for et telt hahah, jeg siger jer alting er saa meget billigere herhenne! ogsaa skal jeg ud at spise paa den laekkreste restaurant med mine vaertsforaeldre og vaertsmormor her til aften NAMNAM..

Naa tid til at snakke fransk - mit hoved er altid helt forvirret efter jegh ar haft fransk. da jeg oversaetter det til dansk nogle gange og det er simpelthens saa forvirende at jeg saa skal skfite til engelsk osvosv.. jaja :)..

har fri om 15 minutter ogsaa skal jeg ud af denne her bygning hvor jeg er ved at smelte hahah.. vi ses - haaber i har det godt derhjemme. peace out :)!

No comments:

Post a Comment