Friday, June 3, 2011

senior picnic :)!

Nu er der ved at gaa sommerferie i den. Seniors laver ikke noget som helst i skolen da laerene naermest har givet op, da de alle er kommet ind paa college og mange af dem skal ikke tage deres eksaminer fordi de har et gennemsnit der er over A.. Desvaerre er jeg mixet i forskellige klasser pga niveau, sprog osv. Saa jeg har kun 1 senior class hvor vi ikke laver noget som helst, saa jeg har stadig afleveringer og proever hele tiden.. Men senior aktiviterene er nu begyndt saa igaar torsdag havde vi senior picnic!

Jeg behoevede ikke at komme ind til min 1 period heldigvis! saa jeg kunne sove til klokken 7 istedet for klokken 6 wuhu.. Saa Sarah kom og hentede mig ogsaa smuttede vi hen og fik ice coffee, solen skinnede og himlen var blaa og det var 30 grader udenfor, dagen startede godt ud.
Vi kom til skolen og skulle sidde i auditoriumet, men der sad vi saa i 45 minutter og lavede nul & niks.. efter begyndte de at fortaelle os hvilke busser vi skulle i, og mon ikke det er efter homerooms, og da jeg ikke snakker med nogen fra mit homeroom da de bare ikke siger mig noget, og jeg siger ikke dem noget.. saa det var jeg ikke helt saa glad for.. De checkede vores tasker for at se om vi havde alkohol osv med os.. yeah overdrevet, men saadan er det altsaa paa mange skoler herhenne. heldigvis var Steve i min bus, saa det var ikke en hel saa kedelig 30 minutters bus tur, og min guidance counsler var der ogsaa saa jeg snakkede med ham. tihiih..
Vi ankom til the Farmington Club. 2 store hvide bygninger, en kaempe flot soe med springvand i midten, kom ind og der var mad mad mad selvfoelge stor morgenmads buffet, med bagels, juice, danish ( LOL de kalder de her slags winerbroed for danish, jeg har faet mange spoergsmaal omkring det og det har intet med Danmark at goere haha). Der var tennis baner, volleyball bane, basketball bane, og kaempe graes areal, og selvfoelgelig en pool!
& hvor tror i jeg tilbragte hele dagen, ved poolen hahah! Det foerste vi gjorde var at skifte ogsaa laa vi og solede os. Jeg var for det meste sammen med Sarah & Evelyn. Der var Dj ved poolen, og der blev serveret mad dagen lang. Suppe, efter morgenmad, stor frokost buffet, efter var der is, ogsaa nachos & tacos senere paa dagen.. Saa jeg fik solet mig - imens mange andre blev solbraendt. ( er det hvad man siger paa dansk) people got sunburned.. yeah I forgot how to speak danish..
Omkring klokken 3 vendte vi snuden hjem ad efter en hyggelig og sjov dag med 180 elever fra senior aargangen..
Efter tog jeg hjem til Alison hus og chillede lidt, og efter hentede vi Cara. Ogsaa tog vi hen til nail salonen og skulle ordnet negle. men men men.. jeg fik lov til at sidde at vente i en time foer det blev min tur!! Simpelthen saa irriterende, men der var saa mange fra skolen fordi prom er idag. saa jeg sad og snakkede med folk som sad og ventede og skulle ha toeret deres negle hahah.
Jeg fik en fransk manicure, med soelv under ogsaa med et lillat design paa 2 af mine fingre, det ser nu meget godt ud :), saa jeg er tilfreds. saa jeg fik lige brugt 2 timer hos nail salonen... fedt fedt.

Efter var jeg hjemme lidt ogsaa kom Sarah & hentede mig, ogsaa koerte vi ud og koebte et telt som vi skal sove i, i nat  hahahh. 9 mennesker i et 8 personers telt wuhu, skal nok blive en sjov nat. mhh....
Det endte med at vi sad ude paa min vej i 45 minutter og snakkede da hun koerte mig hjem. hahaha.. og ellers smuttede jeg i seng, jeg var godt traet efter al den friske luft og sol..

Saa nu er det fredag og jeg har bare ikke lyst til at vaere i skole, jeg har saa mange ting jeg skal ha fixet... jeg har 2 en halv period tilbage ogsaa er det igang med at ordne haar og makeup. ogsaa samme rutine som til junior prom. Jeg tror senior prom her i aften skal blive rigtig godt, jeg glaeder mig ihvertfald rigtig meget :)
& imorgen skal jeg paa stranden med en masse fra vores afterparty.

Nu ringer klokken og jeg maa hellere tage til idreat selvom jeg bare ikke orker, da det er moeg varmt udenfor .......

ha' en rigtig god weekend alle sammen :)!!!

No comments:

Post a Comment