Tuesday, June 7, 2011

Senior prom

Saa kom dagen, og langt om laenge kunne jeg forlade skolen klokken 12:35... Cara koerte mig op til hendes Tantes salon, ogsaa ordnede Cara mit haar vi fik lov til at laane en masse ting. I starten af aaret moedtes jeg hendes tante hun er simpelthen den soedeste dame hehe - hun proevede at hjaelpe mig med at finde en vaertsfamilie, men det lykkedes ikke.. men jaa hun kom og gav mig et kaempe kram, saa foeler mig selv velkommen hehe..
Vi fik ordnet mit haar paa 45 og det kom faktisk ud rigtig godt ! Jeg var godt tilfreds.
Efter kom min vaerst mor og hentede mig ogsaa koerte vi hen og hentede blomsten til Alex. Jeg kom hjem og begyndte at goere mig klar. Sarah kom over og hjalp mig med min make-up ogsaa proevede jeg min kjole og mon ikke jeg har tabt mig siden sidste uge. ikke meget men lidt.. FEDT. saa den passede ikke helt som den skulle. og da jeg saa proevede at faa mine sko paa begyndte sarah at flippe ud og var no,no,no josie..... vi havde ikke lige faaet tjekket min kjole helt ud da jeg fik syet den ind. saa naar jeg bevaegede mine arme, kunne man bare se alting som man ikke skulle se... jeg var ved at flippe ud.. og sarah blev noed til at smutte. min mom fik heldigvis fikset den!! my hero for the day!. Alex kom ogsaa gjorde vi the corsage thingi - (giver hinanden blomster). Hele rutinen var tilbage.
Denne her gang kunen jeg ikke finde ud af at putte blomsten rigtigt paa - saa Alex's mor maatte goere det for mig hehe.. men vi koerte saa hen til Luke's & Mary's hus, de bor overfor hinanden hvor vores party bus var. vi tog gruppe billeder og billeder og billeder. Heldigvis ikke lige saa mange som junior og vi var kun 12 , saa 6 couples.
Vi koerte hen til toasten som blev afholdt et andet sted, og vi var nogle af de foerste og ellers begyndte folk at komme og det var lidt kedeligt, men saadan er det .. kunne emget bedre lide junior prom toasten fordi der var mange flere mennesker . men vi fik sagt skaal ogsaa gik vi alle sammen rundt i en stor cirkel med vores dates. vi gik to runder ogsaa var det tid til at alle gik ind i busserne igen. Det var dejligt varmt udenfor , vi var bange for at det ville vaere alt for varmt med vores lange kjoler osv, men det var rigtig behageligt og det var flot udenfor.
Selve prom blev afholdt samme sted som junior saa alt var naermest det samme. Vi ankom for tidligt, saa vi kunne ikke komme ind i lokalet da vi ankom,s aa vi tog billeder udenfor. Der var 2 flotte soer og en vindmoelle.
Vi kom ind og blev krydset af, ogsaa gik vi ned af den roede loeber da det var red carpet theme.
Vi fik laekre drinks denne gang, meget bedre end junior! og der var en kampe isskulptur i midten af lokalet hahah. det hele var lidt bedre end junior prom og alle var i et godt humoer.
Vi fik praceis det samme mad , foerst salat, saa en pasta ret ogsaa havde jeg bestilt kylling igen, som var meget bedre denne her gang. ja jeg sammenligner det hele. Mit bord var nu meget underligt, selvom det var nogle af mine bedsteveninder der sad der, men det var stadig underligt. men Alex & jeg havde det sjovt, sooo no problem :-)!
og pludselig var nogen paa danse gulvet ogsaa begyndte alle at danse - og endnu en gang var det simpelthen saa umodnet og folk skulle laere at danse her henne , saa det endte mig, Carla, Janina ( tysk udvekslingsstudnet ) & jeg gjorde grin med det ude paa toilettet hahahah...
Vi dansede til klokken 10:45 ogsaa fortalte de hvem queen & king var. ogsaa dansede vi den sidste slowdance ogsaa var vi smuttet. vi dansede i bussen og ankom hos Mary ogsaa tog jeg ind og skiftet fra min lange kjole til jeans og en t-shirt.
Efter koerte vi hen til Jennas hus, hvor der var baal, og en masse nat mad da klokken var blevet 12:30 og alle teltene var sat op og lys rundt omkring i haven, det var rigtig hyggeligt.
Vi var omkring 40-50 mennesker saa det var rigtig hyggeligt og vi havde det sjovt.
Jeg fik ikke sovet foer klokken 6 om morgenen selvom jeg havde ligget i mit telt i 2 timer men jeg kunne slet ikke sove, saa det endte med Sarah & jeg laa og snakekde til klokken 6 ogsaa vaagnede jeg op klokken 7 og kunne ikke sovet igen...


Men Prom var super fedt!!! jeg havde det rigtig sjovt, og det var bare meget bedre end junior prom paa en eller anden maade. Det er en super fed amerikansk oplevelse !!! & kommende udvekslingsstudenter glaaaed jer ! Billeder skal nok komme op paa picasa (lovede jeg ogsaa med junior) men de skal nok komme op eller i kan tjekke min facebook ud :)!

No comments:

Post a Comment