Tuesday, June 7, 2011

A day at the beach

Efter jeg havde vaagnet op alt alt alt for tidligt loerdag morgen var alle andre ogsaa staaet op, vi chillede egentligt bare rundt i Jennas have ogsaa havde hendes foraeldre lavet morgenmad til os, super laekkert. Saa da alle var staaet op, begyndte vi at pakke alle teltene ned . Da klokken var 9 begyndte alle at smutte, da vi alle skulle hjem og goere os klar til at tage paa stranden. saa Steve koerte Sarah & jeg hjem til Sarah hvor jeg tog et bad og fik alt mit haarspray ud af mit haar, det tog simpelthen saa lang tid foer jeg fik det ud. men efter lidt tid kom Steve og hentede os, ogsaa koerte vi hen til IHOP, det er en restaurant hvor de har morgenmad osv. Saa koerte vi hen og moedtes med 12 andre :). saa det var rigtig hyggeligt. Efter alt for lang tid drog vi ned mod en af connecticut's strande. Foerste gang jeg var paa stranden i Connecticut.
Desvaerre bor jeg ikke lige saa taet paa stranden som jeg goer hjemme i Danmark, hvilket er noget jeg savner rigtig rigtig meget!
Saa vi var paa en strand hvor mange unge er, der er en strandbar hvor der var bands der spillede, vollyball net, laekre beach houses osv. saa der tilbragte jeg 4 timer - det var rigtig hyggeligt og stort set alle fra Jennas after party var der, saa vi fortsatte der hehe. Der var andre fra skolen som vi moedte.
Jeg var moeg hammerende traet, efter min 1 times soevn. men jeg slappede bare af og chillede, og hoerte musik paa stranden, saa det var rigtig hyggeligt. Efter stranden var jeg lidt sammen med Steve og ellers tog jeg bare hjem ved en 8 tiden og slappede af jeg var ved at doe af traethed .


Saa dejlig dag ved stranden med nogle af mine bedste venner jeg har herhenne :)!! ogsaa fik jeg ogsaa oplevet en strand i Connecticut, men jeg foretreaekker strandene i Californinen & Hawaii hahah.

No comments:

Post a Comment