Monday, May 23, 2011

assassins.

Som i vel ved er jeg senior her paa min skole, selvom det ikke passer til min aargang, saa seniors er et aar aeldre end mig paa min skole. Og nu er det naesten ved at vaere slutningen af aaret saa en masse senior aktiviterer skal til at gaa igang.. Vi har praecis 17 skoledage tilbage, nej jeg har ikke talt, der er en countdown i en af mine klasse lokaler, saa omkring en maaned tilbage.. men den foerste senior aktivitet hedder assassins.. Der her er noget nogle piger staar for, da det er en gammel tradition paa vores skole, men det er ikke nogle selve skolen staar for.

Jeg vil proeve at forklare this game paa en let maade i maa undskylde hvis i ikke forstaar det, det er lidt kompliceret... og jeg skal ikke bruge forkerte ord saa det her spil lyder helt sindsygt...

Saa 3 piger fra vores aargang har samlet 5 dollars ind fra hver senior som gerne vil vaere med. Imens vi gav dem pengene gav vi dem ogsaa vores telefon numre..

Det her spil gaar saa ud paa at man faar en person, som man skal sproejte til med vand.. Denne her person ved så ikke at du har dem.. så samtidig med at du har en person, er der også en der har dig. Der er forskellige regler der gør så det ikke er helt så let at "skyde" folk. Da man ikke må få dem på skole grund, til træninger og til kampe med skolens sportshold, indenfor altså malls, restauranter, arbejds pladser osv.. Så det gælder om at være smart og faktisk også om at have kontakter som kan hjælpe dig med at sætte din person op. I starten var jeg fuldstændig lost hvordan jeg skulle få min person. Da jeg ikke anede noget som helst om ham, hvem han var venner med, hvor han boede eller noget som helst. Det her spil startede to uger siden. og man skal så ha fået "skudt" sin person inden sidste torsdag.. Efter mine 3 første klasser fandt jeg ud af hvem der havde mig, og han blev "skudt" den første dag hahaha. Så jeg vidste ikke hvem der have mig. Jeg tog chancen de 2 første dage og gik op til bus stoppe stedet. men om onsdagen blev jeg hentet om morgenen og havde altid min vand pistol med mig. fordi vi jeg ville "skyde" den person som har mig, før han skuder mig, er han ude af spillet i en time og kan ikke skyde mig.
men onsdag aften havde vi team dinner med lacrosse holdet... Og den person som havde Carla er bedste venner med den som så har mig. Så da han havde "skudt" ham som havde mig, skulle han så "skyde" mig.
Han hedder så Chris og hans venner som havde Carla hedder Mike. men 2 gange på aftenen havde vi set Mike køre rundt på vejen hvor vores team dinner blev holdt. Vi sad så udenfor og havde bonfire.. så jeg var totalt paronoid at Chris lige pludselig skulle få mig, men fordi de havde en lang indkørsel kunne vi se hvis de kom... Carlas værtsmor kom så og hentede os, men hun kørte ikke ned af den lange indkørsel. Så jeg siger så til Carla at nu kommer de helt sikkert her når vi ingen chance har. jeg tager mine flip flapper af så jeg kan løbe så jeg løber hen til bilen og da jeg halvvejen ser jeg Chris' bil .. og pludselig stopper den bare midt på vejen og Chris og Mike løber ud af bilen og jeg løber skrigende tilbage til huset, men jeg var for langt væk fra huset, så heldigvis var nogle af pigerne fra holdet stadig udenfor en af dem åbnede hendes bil, så skyndte mig ind i hendes bil. og Carla løb så ned og hendes mor kørte så ned af indkørslen så Carla kunne hoppe ind men jeg var alt for langt væk. jeg hoppede ud af bilen og løb ind i huset og lige der stod Chris. SÅ SÅ SÅ tæt på at få mig. En af pigerne kørte mig så hjem, da det ikke var muligt på nogen som helst måde at Carlas værts mor kunne køre mig, da de ville få mig lige så sanrt jeg kom ud i bilen. Så efter at ha kørte rundt i Rocky hill i 30 minutter fandt vi ud af jeg ikke kunne komme hjem fordi ingen var hjemme til at åbne garage døren for mig og Chris var der helt sikkert... Så jeg tog hjem til evelyn og senere kom jeg hjem.
Heldigvis stoppede Chris med at stalke mig men jeg var hele tiden paranoid at han skulle stå et eller andet sted når jeg mindt forventede det. jeg gjorde ikke en stor indsats for at få min person. Jeg hjalp mere andre med at få deres, jeg tog fx ud med Evelyn, Sarah & Steve. Så det var altid sjovt :)! Men jeg gav som sagt op og efter 5 dage var det her spil ikke så stort i skolen mere. Alle snakkede om det de første par dage. og alvede sjov og ja.. Men jeg røg automatisk ud i Torsdags fordi jeg ikke fik min person.
Den som så "skyder" den sidste person får så alle pengene fordi vi var 98 der spillede og hver betalte 5 dollars. så det får vi at se om en måned hvem der vinder :)..

No comments:

Post a Comment