Friday, June 24, 2011

det første farvel

lørdag d. 11 juni havde vi YFU orientazion og det var nu meget fint. vi snakkede om kultur chok vi måske får os når vi kommer hjem igen og hvordan vi kan forhindre at være helt rundt på gulvet når vi kommer hjem. og det er helt den samme procedure som da vi kom herhen. det gælder om at leve det sted hvor man er, også må man ligge folk herhenne fra lidt på hylden, og ikke snakke med det indtil man kommer sig over det......... Vi havde bonfire hvor vi lavede smores numsnums. og ellers sagde vi farvel til hinanden, mødet var rigtig kedeligt og nogle af tingene var så logiske også snakkede de om hvordan vi skulle være i lufthavnen osvosv.. Jeg troede jeg ville begynde at græde fordi jeg skulle sige farvel til mine venner og veninder, som er udvekslingsstudenter selvom jeg kun har set dem et par gange i løbet af de sidste 10 måneder, var vi alle rigtig tætte da vi alle stod i samme situation og det er bare underligt at vide at nogle af de her mennesker bor på den anden side af jorden, og det her var nok sidste gang jeg kom til at se dem...
 man
søndag d. 12 juni var det tid til at Sam skulle hjem. han er en udvekslingsstudent fra Bangladesh og boede hos Nancy & Rick sammen med Carla. Så han havde fået en rigtig tidlig hjemrejse men kunne ikke ændre det. så lørdag aften måtte jeg sige farvel og det var dog rigtig sørgeligt..... /::

Men sådan er det goodbyes er desværre en del af ens udvekslings år og man ved det lige fra starten når man kommer herhen. og når jeg tænker tilbage på alt det gode der er sket herovre og alle de gode minder jeg har haft med de forskellige personer, kan jeg ikke andet end at smile :-).

No comments:

Post a Comment