Wednesday, June 15, 2011

Sidste skoledag

mandag d. 30 august (ja min foedselsdag)
Klokken 7:00 moedte jeg op paa Rocky Hill High School sammen med 750 andre elever. jeg var syg, jeg havde jetlag og jeg var moeg forvirret og jeg kendte ikke et oeje!!! Flere gange den dag havde jeg bare lyst til at gaa hjem og graede og havde aldrig regnet med at jeg kunne sige at jeg havde bestaaet et skole aar i USA.
og her idag Onsdag d. 15 Juni sidder jeg og kunne graede over dette er min sidste normale skole dag paa Rocky Hill High School, og jeg kom igennem skole aaret. Imens jeg kener en masse mennesker, jeg havde aldrig troet at dette aar skulle blive saa succesful som det er gaaet hen og blevet.

i dag er min aller sidste dag hvor jeg har normale klasser. Imorgen torsdag starter de foerste eksaminer og tirsdag klokken 11:25 er min high school carrier officelt over.
Det er virkelig underligt at nogle af de her mennesker ser jeg for sidste gang i dag, det er ikke folk som jeg er taette paa, men folk som gaar paa skolen og som er en daglig dag for mig. Som altid ville sige heey Josie i gangene og smile til mig. folk som har vaeret der for mig og hjulpet mig igennem skole dage hvor jeg har vaeret forvirret pga det amerikanske skole system. som stadig ikke helt giver mening for mig. (skal jeg nok snakke om en dag).
Men saadan er det "ALL GOOD THINGS COMES TO AN END"  
Men slutningen ender helt sikkert godt. Jeg er dog ogsaa rigtig glad for at jeg naesten har ferie !!!!!! Da jeg virkelig har brug for det..

I morgen har jeg ikke skole fordi det er eksamen for 4&5 period og der har jeg studyhall & Gym class, saa man har ikke eksamen. Fredag, mandag & tirsdag har jeg 2 eksaminer hver dag. PUUUUHAAAA. jeg synes nu det er noget saa latterligt at jeg skal tage eksaminerne da de ikke taeller paa nogen som helst maade og har inge betydning for mig eller min karaktere..Saa jeg maa vel bare laese op og moede op og goere mit bedste. men samtidig er jeg glad for at jeg har mine eksaminer saa jeg kan sige farvel til folk og ikke behoever at goere det idag..

Alle seniors har den samme t-shirt paa i dag. Det er ikke ligefrem min ynglings t-shirt men saadan er det. Der er et stort 11 tal foran ogsaa har alle seniors skrevet deres navn. Saa der er blaa t-shirt over det hele idag i skolen hahah. jeg elsker den amerikanske school spirit.

I mandags gik Carla & jeg ned paa vores principals kontor og gav ham et Thank you card og et billed af Sam, Carla & jeg. Igaar gav vi et til vores guidance councler og han har nu hjulpet os rigtig meget saa vi fik et kram af ham hehe. Carla & jeg har den samme historie laerer men paa 2 forskellige tidspunkter paa dagen, saa vi havde en lille gave til hende og et kort, og det blev hun rigtig glad for. ogsaa gav vi vores fransk laere et kort. Det blev de alle sammen rigtig glade for :-).

No comments:

Post a Comment