Wednesday, June 15, 2011

Senior aktiviteter

mandag d. 6 Juni havde vi class night.
Alle moedte op paa skolen i paent toej, ingen flipflops, shorts osv.
Det var egentligt bare chill, vi spiste laekker mad (selvfoelgelig vi er i USA) & vi skrev i hinandens yearbooks. Saa jeg fik krampe i min haand... Nogle begyndte at graede fordi det var ved at vaere en slutning paa deres skole aar i Rocky Hill. Da stort set alle har kendte hinanden siden de var 5 aar. jeg vil ogsaa begyndte at graede hvis det var mig som skulle sige farvel til folk jeg har kendte saa laenge!
Saa det var en meget hyggelig aften, fik taget billeder med mine venner , og fik skrevet i year books i lange baner.. Sarah skrev i min paa selve aftenen, og hun sagde jeg ikke skulle laese det foer jeg kom hjem. men alligevel laeste jeg det og begyndte at faa taare i oejne hehe..

tirsdag d. 7 juni
Inviterede Carla & jeg - Mary, Denise, Sarah,& Evelyn ud at spise paa en laekker restaurant der hedder SAKE. hvor de laver maden foran dig ogsaa kaldt HIBACHI. super laekkert! efter tog de til awards night. Det er en aften paa skolen hvor der er forskellige awards, hvis man fx har en GPA over 3.0 alle 4 aar, GPA er ens gennemsnit, de taeller det paa en underlig maade jeg har ikke helt forstaeet det. Hvis man havde faaet scholarships fik man en award. men jeg hoerte det var rigtig kedeligt, saa jeg er rigtig glad for jeg ikke tog derhen da man ikke behoever hvis man ikke fik udleveret en award. hvorfor fik jeg dog ikke en award for: MOST AWESOME EXCHANGE STUDENT??????

onsdag d. 8 Juni havde vi sports awards night.
Alle spring sportsne, Guys Lacrosse, Girls Lacrosse, Softball, Baseball, Track & Field moedte op ogsaa kom hver traener op ogsaa gav de 3 awards. Det var heldigvis ikke saa kedeligt, som det var in the fall. og efter moedtes Lacrosse holdet og vi fik vores diploma og fik vores sidste senior gave som var et billed af holdet der var i en ramme. ogsaa et kram af vores traenere. Saa det var fint nok !

Fredag. 10 Juni
SENIOR SKIP DAY
I dag havde alle seniors bestemt s for at vi ikke skulle i skole, da det er en tradition paa vores skole. Desvaerre kan alle ikke tage dagen fri, hvis de har alt for meget fravaer, da det ikke taeller som en dag fri.. men vejret var ihvertfald rigtig godt, saa Evelyn, Carla, Denise & jeg tog paa stranden. Desvaerre kunne vi ikke tage til en strand i Rhode Island, fordi Carla & jeg ikke maa forlade staten. Saa vi tog til samme strand som vi tog til weekenden foer efter Prom. Vi kom desvaerre rigtig sent ud af doeren fordi Evelyn & Carla havde vaeret paa en Club dagen foer og kom sent hjem .... Men vi kom afsted og havde en hyggelig dag paa stranden vi moedtes med Caitlyn & Monica, og en nogle andre piger saa det var super hyggeligt :). Vandet var begyndt at vaere varmere saa vi kunne gaa i vandet. Efter tog vi Evelyn, Denise, Carla & jeg ud at spise . Saa laekker dag med ingen skole.

Senior prank
De sidste 2 uger har vi seniors proevet at planlaegge en senior prank i hemmelighed.
Saa mandag aften havde de besluttede sig for at det var i aften det skulle goeres. men pga Connecticuts regler maa man ikke vaere ude efter klokken 11 om aftenen. Saa det var kun folk der var over 18 som kunne goere det. Pranken gik i vasken fordi politiet moedte op 2 gange samme aftenen og de begyndte at lave ballade. simpelthen saa dumt og den dummeste prank jeg laenge har oplevet. men saadan er det vel bare. hahahha.. saa blev alle os seniors kaldt ned til auditurioum ogsaa holdte vores principal lige en lille tale om hvor dumt det var hahaha. pinligt....

No comments:

Post a Comment