Saturday, July 2, 2011

saying bye.... forever?? No way!

Søndag d. 26 juni var det tid til mit goodbye party.
Janina, Carla & jeg holdte det sammen, da vi har nogenlunde de samme venner. vi havde inviteret omkring 100 mennesker, og 70 mødte op så det var nu meget vellykket. vi holdte det hjemme hos mig. der var en masse mad, og folk hyggede, snakkede, spillede spil osv.
Inden folk kom var jeg nu rimlig cool og troede det hele nok skulle gå hen og blive okay. men 5 minutter inden folk kom, sad vi alle 3 og snakkede og vi sad alle med tårene i øjne... Da jeg indså at det her var sidste gang jeg nok kom til at se nogle af de her fantastiske mennesker som havde har været med til at gøre de sidste 10 måneder helt fantastiske.
Da vi sagde farvel til den første, som jeg næsten ikke kendte var jeg lige ved at græde. og siden da blev det bare slemt med nogle af dem som jeg sagde farvel til.
En af mine veninder som jeg altid har det sjovt med og er rigtig tæt på, men vi hænger næsten aldrig ud, brød fuldstændig sammen da vi sagde farvel også begyndte jeg bare at stor tude...
resten af aftenen var stadig sørgelig og det var bare yeah underligt.... de sidste tog hjem klokken halv 11 om aftnen... jeg havde det rigtig dårligt og min mave gjorde bare så ondt. det var en virkelig underlig føelses.. at vide at jeg har sagt farvel til nogle af mine vildt gode venner og jeg ved ikke hvornår jeg skal se dem igen, er en vildt underlig føelselse der bare ikke kan beskrives, men som gør så forfærdeligt ondt.

Mandag stop jeg op og pakkede..... og jeg har bare alt for mange ting jeg vil ha' med hjem... men min værtsmor hjalp mig.... og vi fik pakket....måtte desværre tage nogle ting ud, som ikke var helt så vigtige at få med hjem.
Jeg var sammen med Alex i 2 timers tid, vi var ude i den her random butik, og var ude at spise frozen youghurt, og chillede lidt rundt i Rocky Hill. også fik jeg sagt farvel til ham, heldigvis uden tårer, det var dog rigtig hårdt, da han er en af mine bedstevenner herhenne..også havde han købt toystory 3, som farvel gave til mig hehe.
Efter var jeg sammen md Steve i 2 timers tid, også fik jeg min farvel gave fra ham. ja det kan vel godt siges at vi endte op med at vi datede heheheh...
Efter tog jeg min værtsmor, værtsfar og værtssøster ud og spiste på joey garlics, lækkert sted! også skulle jeg sige farvel til min værtssøster Sarah, ret så sørgeligt. Efter tog jeg hjem til Steve for en sidste gang, og sagde farvel til hans familie osv....
også tog jeg op til Carla, hvor Sarah, Denise, Evelyn & Mary var.. vi chillede bare lidt. og lige pludselig begyndte Sarah bare at græde også begyndte jeg at græde... og ved en 12 tiden sagde vi farvel. og det var utrolig hårdt. Carla begyndte at græde også begyndte Sarah at græde igen også begyndte jeg at græde. og lige inden mary trådte ind i hendes bil gav jeg hende et sidste kram og gav hende en tale også begyndte hun at stor tude... også sagde jeg farvel til Denise en sidste gang inden hun gik ind i hendes bil, og yeah det var bare hårdt. Så kørte Sarah og jeg , Evelyn hjem også stod jeg bare udenfor hendes hus og krammede hende i flere minutter og begyndte at græde og sagde farvel....
så kørte Sarah mig hjem, og hun parkerede bilen og vi kunne ikke kigge på hinanden også sagde vi farvel også sagde hun ej jeg følger dig op til døren.. så sagde vi farvel og det var bare så så så svært at sige farvel til sin bedsteveninde ... også begyndte hun at gå tilbage til hendes bil , også sagde ik kig tilbage.. og jeg blev ved med at kigge tilbage heldigvis kiggede hun ikke, også løb jeg bare ind a garage døren og lukkede den, så jeg ikke ville løbe tilbage til hende....
så sad jeg bare oppe på mit værelse og læste de breve folk havde givet til mig, og pakkede min carry on, imens jeg stor tudet, og bare vidste at det var et farvel.. eller et nu mere. vi ses igen, men hvornår det ved vi ikke.... Simpelthen så hårdt. jeg kom først i seng ved en 2 tiden.
tirsdag morgen stod jeg op allerede klokken 6 fordi jeg kunne bare ikke sove.... jeg gjorde mig klar og pakkede de aller aller sidste ting ned. sagde farvel til min hostdad, ja det var sørgeligt. men det var som om jeg bare ikke kunne få ind i mit hoved at jeg altså skulle hjem.
Efter gik jeg en tur med Steve, også sagde jeg farvel til ham... og det var stadig ikke gået op for mig at jeg altså skulle hjem og ikke blive her... men det var stadig hårdt at sige farvel til ham.. dog ingen tårer ...

hvordan resten af dagen og turen hjem gik skal jeg nok skrive om i et andet indlæg, en kommende dag..

men det her var godt nok 3 hårde dage for mig!! søndag var den hårdeste... det har været noget af det hårdeste igennem hele mit udvekslingssår og jeg havde aldrig regnet med at det skulle være så svært at tage afsked. men det var simpelthen næsten forfærdeligt. jeg var helt rundt på gulvet, røde øjne, ondt i maven og det hele.. men jeg fik gjort det - og er klar på et nyt kapitel i mit liv. det her er ikke mit sidste blog indlæg :-).

No comments:

Post a Comment